visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Informes de proyectos > INTERSTICE. Research on the peer learning methodology |
Fecha: | 2023 |
Resumen: | INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. In order to validate the quality of the peer learning methodology and its impacts on educational practice, a qualitative research was developed. In this documents, some methodological resources and intermediate results are offered. INTERSTICE project has been funded with support from the European Commission (Ref. 2020-1-ES01-KA203-082989). |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Anglès |
Documento: | Informe |
Materia: | Art ; Education ; Peer learning ; Teacher training ; Artistic languages ; INTERSTICE ; Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE) |
Abstract conferència 8 p, 547.5 KB |
Qüestionaris 4 p, 367.3 KB |
Overview Method 4 p, 810.3 KB |
Categories Validation 7 p, 1.6 MB |