La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso
Losada Rodríguez, David
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT : un estudi de cas
Additional title: Persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT : a case study
Date: 2023
Description: 107 pag.
Abstract: La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. Així mateix, mitjançant els mètodes de l'anàlisi de continguts i el focus group, s'analitza i estudia aquesta campanya amb la finalitat d'identificar els elements audiovisuals i sonors de la mateixa i analitzar en quina mesura aquests elements són persuasius. Tot això, per a comprendre millor quin paper juga la persuasió en les campanyes audiovisuals de l'organisme.
Abstract: La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. Asimismo, mediante los métodos del análisis de contenidos y el focus group, se analiza y estudia dicha campaña con el fin de identificar los elementos audiovisuales y sonoros de la misma y analizar en qué medida dichos elementos son persuasivos. Todo ello, para comprender mejor qué papel juega la persuasión en las campañas audiovisuales del organismo.
Abstract: The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. Likewise, through the methods of content analysis and the focus group, said campaign is analyzed and studied in order to identify the elements audiovisual and sound of it and analyze to what extent these elements are persuasive. All this, to better understand what role persuasion plays in the organism's audiovisual campaigns.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: DGT ; Persuasió ; Campanya ; Audiovisual ; Publicitat institucional



107 p, 10.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-08, last modified 2023-11-12



   Favorit i Compartir