Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443]
Soriano Clemente, Jaume 1965-
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Epistemology and Methodology of Communication Research
Additional title: Epistemología y Metodología de la Investigación en Comunicación
Date: 2024-25
Abstract: Comprensió de les lògiques del coneixement i la seva aplicació en mètodes i tècniques per a la investigació en comunicació mediàtica.
Abstract: Understanding the logics of knowledge and its application in methods and techniques for media communication research.
Abstract: Comprensión de las lógicas del conocimiento y su aplicación en métodos y técnicas para la investigación en comunicación mediática.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Mitjans, Comunicació i Cultura [4313227]
Study plan: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 103.6 KB

Anglès
5 p, 102.7 KB

Castellà
6 p, 104.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2024-07-05, last modified 2024-09-09



   Favorit i Compartir