BookTok i la nova era de les promocions literàries : un estudi de la generació z
López Sánchez, Marina
Cerdà, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: BookTok y la nueva era de las promociones literarias : Un estudio de la generación z
Título variante: BookTok and the new era of book promotion : A generation z study
Publicación: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023-2024
Resumen: Amb els nous canvis que s'esdevené al món de l'edició literària, aquest treball pretén presentar una sèrie de reflexions entorn d'un dels seus fenòmens més destacables de l'era digital, les xarxes socials, i com aquestes han incidit directament a la comercialització dels llibres. D'aquesta manera, exemplifiquem aquest esdeveniment analitzant la potent comunitat lectora a l'aplicació de TikTok, coneguda com BookTok, amb bilions de lectors de tot el món que influeixen en el que sembla que és una nova alternativa al màrqueting literari, un sistema global de promoció i recomanacions en auge que comença a influir tant en editorials com en llibreries.
Resumen: Con los cambios que deviene el mundo de la edición literaria, tratamos un trabajo que pretende presentar una serie de reflexiones entorno uno de los fenómenos más destacables de la era digital, las redes sociales, y cómo han incidido directamente en la compraventa de los libros. De esta manera, ejemplificamos este hecho analizando la potente comunidad lectora en la aplicación de TikTok, conocida como BookTok, con billones de lectores de todo el mundo que influyen en lo que parece que es la nueva alternativa a la publicidad literaria, un sistema global de promoción y recomendaciones en auge que comienza a influir tanto a editoriales como a librerías.
Resumen: With the changes that alter the world of book editions, we did research that wants to present a series of reflections around one of the most notable phenomena of the digital era, social media, and how they directly affect book commerce. For instance, we take the example of this fact by analyzing the powerful reader community in the TikTok app, known as BookTok, with billions of readers all around the world that influence on what it seems to be the new alternative to book publishing, a global system of book promotion and recommendations that escalated and starts to influence both publishers and bookshops.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Humanitats [2502758]
Plan de estudios: Pla d'estudis d'Humanitats [1139]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Edició ; Editorial ; Publicacions ; Xarxes socials ; Llibreries ; Internet ; Globalització ; Generació z ; TikTok ; BookTok ; Spanglish ; Consum ; Consumisme ; Influència ; Edición ; Publicaciones ; Redes sociales ; Librerías ; Globalización ; Generación z ; Consumo ; Consumismo ; Influencia ; Edition ; Book edition ; Book house ; Publishing ; Social media ; Bookshops ; Globalization ; Generation z ; Consumerism ; Influence



48 p, 58.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2024-07-15, última modificación el 2024-07-26



   Favorit i Compartir