dir.
| Date: |
2024 |
| Description: |
35 pag. |
| Abstract: |
This dissertation explores the benefits that CF could provide to adolescent learners of English and reflects on how it may enhance second language acquisition by being implemented in the classroom. A thorough review of the nature of learners and the types of CF as well as the multiple aspects that comprise these procedures will be essential to understand the relation between the two and the effects and consequences of the implementation of CF in the classroom. Finally, strategies and activities to successfully accomplish the implementation of CF will be presented in an attempt to improve current teaching methodologies. |
| Abstract: |
Aquesta tesi explora els beneficis que la RC podria proporcionar als aprenents adolescents d'anglès i com pot millorar l'adquisició d'una segona llengua en implementar-se a l'aula. Investigar la naturalesa dels aprenents i els tipus de RC, així com els aspectes que comprenen aquests procediments, serà essencial per comprendre la seva relació i els efectes i conseqüències de la implementació de la RC a l'aula. Finalment, es presentaran estratègies i activitats per implementar amb èxit la RC, amb l'objectiu de millorar les metodologies d'ensenyament actuals. |
| Abstract: |
Esta tesis explora los beneficios que la RC podría proporcionar a los aprendices adolescentes de inglés y cómo esta puede mejorar la adquisición de una segunda lengua al ser implementada en el aula. La investigación de la naturaleza de los aprendices y de los tipos de RC, así como de los múltiples aspectos que comprenden estos procedimientos, será esencial para comprender la relación entre ambos y los efectos y consecuencias de la implementación de la RC en el aula. Finalmente, se presentarán estrategias y actividades para implementar la RC exitosamente, con el objetivo de mejorar las metodologías de enseñanza actuales. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Anglès |
| Studies: |
Estudis Anglesos [2504212] |
| Study plan: |
Grau en Estudis Anglesos [1482] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Subject: |
Corrective Feedback ;
Adolescent learners ;
English ;
Teaching ;
Acquisition ;
Classroom ;
Retroalimentación correctiva ;
Aprendices adolescentes ;
Inglés ;
Enseñanza ;
Adquisición ;
Aula ;
Retroalimentació correctiva ;
Aprenents adolescents ;
Anglès ;
Ensenyament ;
Adquisició |