dir.
| Date: |
2024 |
| Description: |
41 pag. |
| Abstract: |
El presente trabajo investiga la relación existente entre la morfología y el léxico y como esto redunda en la ampliación del vocabulario de los estudiantes. A su vez, se diseña e implementa una unidad didáctica sobre la formación de palabras en un aula de cuarto de Secundaria que tiene como objetivo analizar, para comparar posteriormente, la eficacia de los ejercicios tradicionales y competenciales en el ámbito de la Lengua Castellana. |
| Abstract: |
El present treball investiga la relació existent entre la morfologia i el lèxic i com això redunda en l'ampliació del vocabulari dels estudiants. A la vegada, es dissenya i implementa una unitat didàctica sobre la formació de paraules en una aula de quart de Secundària que té com a objectiu analitzar, per a comparar posteriorment, l'eficàcia dels exercicis tradicionals i competencials en l'àmbit de la Llengua Castellana. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Castellà |
| Studies: |
Llengua i Literatura Espanyoles [2500248] |
| Study plan: |
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Subject: |
Morfología ;
Didáctica de la lengua ;
Ejercicios competenciales ;
Ejercicios tradicionales ;
Léxico ;
Didàctica de la llengua ;
Exercicis competencials ;
Exercicis ;
Tradicionals, lèxic |