dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
| Additional title: |
Parenting models and parental skills in early childhood. Proposal for intervention in the SOAF of "Badia del Vallès" |
| Imprint: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 |
| Abstract: |
Aquest TFG se centra a dissenyar una proposta d'intervenció per sensibilitzar de la importància de les competències parentals i els models de criança a les famílies d'un Servei d'Orientació i Acompanyament a les Famílies. En ell es realitzarà un marc teòric, on es posarà en context la rellevància del treball dels espais familiars per fomentar competències parentals positives que garanteixin el benestar infantil. La proposta d'intervenció està centrada en el col·lectiu de famílies amb infants de 0 a 5 anys, en el context de Badia del Vallès. Aquestes famílies es troben inscrites al SOAF del municipi, i concretament, es duu a terme l'anàlisi de necessitats de les famílies que hi participen en el servei del Pati de la Mainada, d'aquest mateix recurs d'acompanyament familiar. |
| Abstract: |
Este TFG se centra en diseñar una propuesta de intervención para sensibilizar de la importancia de las competencias parentales y modelos de crianza a las familias de un Servicio de Orientación y Acompañamiento a las Familias. En él se realizará un marco teórico, en el que se pondrá en contexto la relevancia del trabajo de los espacios familiares para fomentar competencias parentales positivas que garanticen el bienestar infantil. La propuesta de intervención está centrada en el colectivo de familias con niños de 0 a 5 años, en el contexto de Badia del Vallès. Estas familias se encuentran inscritas en el SOAF del municipio, y concretamente, se lleva a cabo el análisis de necesidades de las familias que participan en el servicio del Pati de la Mainada, de este mismo recurso de acompañamiento familiar. |
| Abstract: |
This TFG is focused on designing an intervention candidature in order to raise awareness of the importance of having adequate parental skills and parenting models, specifically these study is centered in the families that belong to a Family Guidance and Support Service. Therefore, a theoretical framework will be created, in which the relevance of the work of family spaces will be put into context to promote positive parental skills that guarantee children's well-being. The proposed intervention is focused on a reduced group of families in the municipality of "Badia del Valles", whose children are between 0 and 5 years. Particularly, these families are registered in the municipality's SOAF, the analysis of the needs will be done to these families that are registered in the Pati de la Mainada service, which belongs to the same family support resource. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Català |
| Studies: |
Educació social [2500260] |
| Study plan: |
Grau en Educació Primària [1140] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Subject: |
Criança ;
Famílies ;
Espais familiars ;
Competències parentals ;
Benestar infantil ;
Crianza ;
Familias ;
Espacios familiares ;
Competencias parentales ;
Bienestar infantil ;
Parenting models ;
Families ;
Family spaces ;
Parental skills ;
Children's well-being |