El refugi. Sexualitat i psicologia per a joves. Projecte de creació d'un pòdcast sobre sexualitat i gestió emocional per a adolescents i joves
Bardia Torroja, Oriol Ignasi
Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El refugi. Sexualitat i psicologia per a joves. Proyecto de creación de un podcast sobre sexualidad y gestión emocional para adolescentes y jóvenes
Additional title: El refugi. Sexualitat i psicologia per a joves. Project to create a podcast on sexuality and emotional management for teenagers and young people
Date: 2024
Description: 78 pag.
Abstract: En el context actual, on sembla que la població adolescent i jove està patint greus conseqüències emocionals i psicològiques d'una post-pandèmia i d'una situació mundialment incerta (canvi climàtic, falta d'habitatge i d'oportunitats i un discurs de la por), EL REFUGI: SEXUALITAT I PSICOLOGIA PER A JOVES vol ser un espai de trobada per parlar de temes profunds, generar comunitat i resoldre dubtes reals a partir d'un pòdcast en format d'àudio i imatge que vol potenciar la interacció, esdevenint un espai segur per tots i totes elles i un referent audiovisual en el camp.
Abstract: En el contexto actual, donde parece que la población adolescente y joven está sufriendo graves consecuencias emocionales y psicológicas de una post-pandemia y de una situación mundialmente incierta (cambio climático, falta de vivienda y oportunidades y un discurso de la miedo), EL REFUGIO: SEXUALIDAD Y PSICOLOGÍA PARA JÓVENES quiere ser un espacio de encuentro para hablar de temas profundos, generar comunidad y resolver dudas reales a partir de un podcast en formato de audio e imagen que quiere potenciar la interacción, convirtiéndose en un espacio seguro para todos y todas ellas y un referente audiovisual en el campo.
Abstract: Actually, where it seems that the teenager and young population is suffering serious emotional and psychological consequences of a post-pandemic and an uncertain global situation (climate change, lack of housing and opportunities and a discourse of the fear), EL REFUGI: SEXUALITY AND PSYCHOLOGY FOR YOUNG PEOPLE wants to be a meeting place to talk about deep issues, generate community and solve real doubts from a podcast in audio and image format that wants to enhance interaction even becoming a safe space for all of them.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Subject: Comunicació Audiovisual ; Pòdcast ; Ràdio ; Sexualitat ; Joves



78 p, 5.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2024-11-22, last modified 2024-11-25



   Favorit i Compartir