Aplicació del màrqueting sensorial en un esdeveniment de moda per a la marca AllThatSheLoves
Cantenys Serrats, Marta
Escutia Castillo, Nekane
Pol Llados, Arnau
Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Aplicación del marketing sensorial en un evento de moda para la marca AllThatSheLoves |
Título variante: |
Application of sensory marketing in a fashion event for the AllThatSheLoves brand |
Fecha: |
2024 |
Descripción: |
192 pag. |
Resumen: |
El creixement de la competència al mercat de la moda ha impulsat les empreses a explorar noves estratègies de comunicació, destacant l'organització d'esdeveniments com a opció clau. Per diferenciar-se, aquestes empreses han transformat aquests esdeveniments en experiències memorables, emprant el màrqueting sensorial per impactar el seu públic objectiu. L'efectivitat d'aquests esdeveniments és considerar tendències, la connexió emocional del client i la coherència amb la identitat de marca. Aquest enfocament busca estimular els sentits per potenciar el reconeixement i la memorabilitat de la marca al públic. |
Resumen: |
El crecimiento de la competencia en el mercado de la moda ha impulsado a las empresas a explorar nuevas estrategias de comunicación, destacando la. |
Resumen: |
organización de eventos como una opción clave. Para diferenciarse, estas empresas han transformado estos eventos en experiencias memorables, empleando el marketing sensorial para impactar a su público objetivo. La efectividad de estos eventos radica en considerar tendencias, la conexión emocional del cliente y la coherencia con la identidad de marca. Este enfoque busca estimular los sentidos para potenciar el reconocimiento y la memorabilidad de la marca en el público. |
Resumen: |
The growth of competition in the fashion market has driven companies to explore new communication strategies, with event organization emerging as a key option. To differentiate themselves, these companies have transformed these events into memorable experiences, employing sensory marketing to impact their target audience. The effectiveness of these events lies in considering trends, emotional connection with the customer, and alignment with brand identity. This approach aims to stimulate the senses to enhance brand recognition and memorability among the public. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Esdeveniment ;
Organització d'esdeveniments ;
Màrqueting sensorial ;
Moda |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2024-11-28, última modificación el 2024-12-01