Pla de Comunicació de Na Mercadera : projecte aplicat al món real
Gines Compta, Alèxia
Pont Ramon, Clara
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Plan de Comunicación de Na Mercadera : proyecto aplicado al mundo real
Título variante: Na Mercadera's Communication Plan : project applied to the real world
Fecha: 2024
Descripción: 96 pag.
Resumen: Aquest treball de final de grau es basa en el disseny d'un Pla de Comunicació per a Na Mercadera, una associació de dones artesanes del Maresme. L'organització, de recent incorporació en el mercat, té com a objectiu créixer per aconseguir un nombre més elevat de sòcies, essent així un referent en la comarca. Per aconseguir-ho, s'ha dissenyat aquest projecte que té com a finalitat poder ser implementat en el món real.
Resumen: Este trabajo de fin de grado se basa en el diseño de un Plan de Comunicación para Na Mercadera, una asociación de mujeres artesanas del Maresme. La organización, de reciente incorporación en el mercado, tiene como objetivo crecer para conseguir un nombre más elevado de socias, siendo así un referente en la comarca. Para conseguirlo, se ha diseñado este proyecto que tiene como finalidad poder ser implementado en el mundo real.
Resumen: This bachelor's thesis is based on the design of a Communication Plan for Na Mercadera, an association of female artisans from Maresme. The organization, recently introduced to the market, aims to grow to achieve a higher number of members, thus becoming a reference in the region. To achieve it, this project has been designed with the purpose of being able to be implemented in the real world.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Comunicació ; Identitat de marca ; Artesania ; Associació ; Rebranding ; Empoderament de la dona



96 p, 24.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-12-02, última modificación el 2024-12-08



   Favorit i Compartir