Pontenc femení: rebranding de la identitat visual i creació d'una campanya publicitària
Imbernón Domínguez, Carla
Iñiguez De la Cruz, Elisabet
Serra, Carolina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Pontenc Femení: rebranding de la identidad visual y creación de una campaña publicitaria
Título variante: Potenc Femení: rebranding of the visual identity and creation of an advertising campaign
Fecha: 2024
Descripción: 187 pag.
Resumen: El Pontenc Femení és un Club de futbol femení que ha enfrontat desafiaments financers constants i continua lluitant per establir-se fermament a la ciutat de Girona. Aquest Club té una rica història en un dels barris més desfavorits de la ciutat, amb jugadores provinents de tota la comarca que s'uneixen per a competir a les categories més altes. L'objectiu d'aquest projecte és dur a terme un rebranding i desenvolupar una campanya publicitària basada en un estudi exhaustiu del mercat i del propi Club amb la intenció d'augmentar el seu reconeixement i acostar-ho a possibles patrocinadors.
Resumen: El Pontenc Femení es un Club de fútbol femenino que ha enfrentado desafíos financieros constantes y continúa luchando para establecerse firmemente en la ciudad de Girona. Este Club tiene una rica historia en uno de los barrios más desfavorecidos de la ciudad, con jugadoras provenientes de toda la comarca que se unen para competir en las categorías más altas. El objetivo de este proyecto es llevar a cabo un rebranding y desarrollar una campaña publicitaria basada en un estudio exhaustivo del mercado y del propio Club con la intención de aumentar su reconocimiento y acercarlo a posibles patrocinadores.
Resumen: The Pontenc Femení is a women's football club that has faced constant financial challenges and continues to fight to establish itself firmly in the city of Girona. This club has a rich history in one of the city's most disadvantaged neighborhoods, with players coming from across the region to compete in the highest categories. The aim of this project is to carry out a rebranding and develop an advertising campaign based on a comprehensive study of the market and the club itself, with the intention of increasing its recognition and attracting potential sponsors.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Rebranding ; Futbol femení ; Publicitat ; Integració social ; Identitat visual ; Estratègia



187 p, 15.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2024-12-03, última modificación el 2025-03-08



   Favorit i Compartir