PokeBinder : An Interactive Web Experience for Pokémon Card Collectors
Martín Chango, Álvaro Enrique
Hernández Cabronero, Miguel, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: PokéBinder : Una experiència web interactiva per a col·leccionistes de cartes Pokémon
Título variante: PokéBinder : Una experiencia web interactiva para coleccionistas de cartas Pokémon
Fecha: 2025
Resumen: Aquest document presenta el desenvolupament de PokeBinder, una aplicació web dissenyada per a permetre als usuaris recopilar, organitzar i explorar cartes Pokémon. L'objectiu principal del projecte ha estat oferir una plataforma visualment atractiva i funcional per als aficionats de Pokémon, permetent-los gestionar col·leccions predefinides i personals.
Resumen: Este documento presenta el desarrollo de PokéBinder, una aplicación web diseñada para permitir a los usuarios coleccionar, organizar y explorar cartas de Pokémon. El principal objetivo del proyecto ha sido ofrecer una plataforma visualmente atractiva y funcional para los aficionados a Pokémon, permitiéndoles gestionar tanto colecciones predeterminadas como personales.
Resumen: This document presents the development of PokeBinder, a web application designed to '.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Tecnologies de la Informació
Materia: Pokémon ; Aplicació web ; Vue.js ; Node.js ; Microsoft SQL Server ; Kanban ; Interfície d'usuari ; Recollida de cartes ; Microsoft Project ; Aplicación Web ; Interfaz de usuario ; Coleccionismo de Cartas ; Web Application ; User Interface ; Card Collection



12 p, 9.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2025-07-17, última modificación el 2025-07-31



   Favorit i Compartir