Proof of concept d'un sistema de màgia modular en un videojoc de lluita multijugador amb Godot Engine
Mejías Flores, Marc
Benítez Fernández, Yolanda, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
| Títol variant: |
Proof of concept de un sistema de magia modular en un videojuego de lucha multijugador con Godot Engine |
| Títol variant: |
Proof of concept of a modular magic system in a multiplayer fighting videogame with Godot Engine |
| Data: |
2025 |
| Resum: |
Aquest Treball de Fi de Grau presenta el desenvolupament d'un proof of concept per a un videojoc de lluita en 3D per a dos jugadors, creat amb el motor de codi obert Godot Engine. El projecte se centra en la implementació d'un sistema de màgia modular que permet als jugadors personalitzar encanteris mitjançant modificadors paramètrics i seleccionar afinitats elementals amb efectes passius i interaccions úniques. La proposta es fonamenta en una metodologia àgil (Kanban) i té com a objectiu demostrar la viabilitat d'un sistema flexible, escalable i lleuger que fomenti la creativitat dels usuaris. El prototip resultant és completament funcional, programat sense recursos externs, i presenta una base sòlida per a futurs desenvolupaments. |
| Resum: |
Este Trabajo de Fin de Grado presenta el desarrollo de un proof of concept para un videojuego de lucha en 3D para dos jugadores, creado con el motor de código abierto Godot Engine. El proyecto se centra en la implementación de un sistema de magia modular que permite a los jugadores personalizar hechizos mediante modificadores paramétricos y seleccionar afinidades elementales con efectos pasivos e interacciones únicas. La propuesta se basa en una metodología ágil (Kanban) y tiene como objetivo demostrar la viabilidad de un sistema flexible, escalable y ligero que fomente la creatividad de los usuarios. El prototipo resultante es completamente funcional, programado sin recursos externos, y presenta una sólida base para futuros desarrollos. |
| Resum: |
This Bachelor's Degree Project presents the development of a proof of concept for a 3D fighting video game for two players, created with the open source Godot Engine. The project focuses on the implementation of a modular magic system that allows players to customize spells using parametric modifiers and select elemental affinities with passive effects and unique interactions. The proposal is based on an agile methodology (Kanban) and aims to demonstrate the feasibility of a flexible, scalable and lightweight system that encourages user creativity. The resulting prototype is fully functional, programmed without external resources, and presents a solid foundation for future developments. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: |
Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: |
Menció Enginyeria del Software |
| Matèria: |
Godot Engine ;
Videojoc ;
Màgia modular ;
Lluita multijugador ;
Personalització d'encanteris ;
Prova de concepte ;
Sistemes dinàmics ;
Desenvolupament àgil ;
Lleuger ;
Videojuego ;
Magia modular ;
Lucha multijugador ;
Personalización de hechizos ;
Prueba de concepto ;
Sistemas dinámicos ;
Desarrollo ágil ;
Ligero ;
Video game ;
Modular magic ;
Multiplayer combat ;
Spell customization ;
Proof of concept ;
Dynamic systems ;
Agile development ;
Lightweight |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Escola d'Enginyeria. TFG
Registre creat el 2025-07-17, darrera modificació el 2025-07-26