|
|
|||||||||||||||
|
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > L'hora de lectura en un institut de secundària de Barcelona : |
| Fecha: | 2025 |
| Descripción: | 59 pag. |
| Resumen: | Aquest treball té per objectiu analitzar l'organització i el funcionament de la mitja hora de lectura diària en un centre de màxima complexitat de secundària de Barcelona. S'ha dut a terme un estudi qualitatiu i quantitatiu, a través de l'anàlisi dels documents del centre, d'una entrevista a dos membres de l'equip directiu i amb enquestes al professorat i l'alumnat. A partir de les dades recollides, es presenten sis propostes d'intervenció per millorar les estratègies de mediació i promoció de la lectura en aquest centre. |
| Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
| Lengua: | Català |
| Titulación: | Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816] |
| Plan de estudios: | Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1583] |
| Documento: | Treball de fi de postgrau |
| Materia: | Promoció de la lectura ; Mediació literària ; Educació secundària ; Temps de lectura ; Competència literària ; Promoción de la lectura ; Mediación literaria ; Educación secundaria ; Tiempo de lectura ; Competencia literaria ; Reading promotion ; Literary mediation ; High school ; Reading time ; Literary competence |
59 p, 2.9 MB |