eBranding : la creación de la marca digital
Vallet, Gemma
Ricarte Bescós, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006
Abstract: La presente tesis tiene como objeto explorar si las empresas desde sus estrategias de comunicación online y contenidos corporativos y de marcas en la red adaptan o no una clara estrategia de marca digital, si su puesta en escena en la red evoluciona hacia la era de la conectividad. Explora a su vez si las agencias de comunicación convencional o las empresas especializadas en comunicación digital o interactiva conocen las exigencias del nuevo mercado y en qué grado contemplan el eBranding en su metodología de trabajo. Asimismo, se realiza un breve recorrido por la historia de internet como canal comercial y de comunicación, lo que permite contextualizar el eBranding y la era de la conectividad.
Abstract: The thesis explores if companies from their corporative strategies of communication online and contents and brands in the net adapt or not a clear strategy of eBranding, and if their online branding evolves towards the era of the connectivity. It explores as well if the agencies of conventional communication or the companies specialized in digital or interactive communication know the exigencies the new market and in what degree contemplate eBranding in their methodology of work. Also, a brief route by the history of Internet like commercial channel and communication is made, which allows to set the eBranding into the era of the connectivity.
Note: Consultable des del TDX
Note: Títol obtingut de la portada digitalitzada
Note: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Comunicació, Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, 2006
Note: Bibliografia
Rights: ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
Language: Castellà
Document: Tesi doctoral
Subject: Publicitat ; Internet ; Marques comercials
ISBN: 8469004441

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/4125
Adreça alternativa: https://www.educacion.gob.es/teseo/mostrarRef.do?ref=399294


241 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Doctoral theses

 Record created 2009-05-07, last modified 2022-09-29



   Favorit i Compartir