L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
Molins Alcalde, Dúnia
Mèlich i Sangrà, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2009
Resumen: Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Pedagogia [2500261]
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Treballs de recerca de postgrau
Documento: Treball final de grau
Materia: Freire, Paulo ; McLaren, Peter ; Pedagogia social



223 p, 2.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2010-09-07, última modificación el 2024-05-26



   Favorit i Compartir