L'aprenentatge actiu com a estratègia didàctica en una matèria teòrica
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Fecha: |
2006 |
Resumen: |
Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. I aquesta és una tasca complicada i gens menyspreable tenint en compte que ara per ara, els nostres plans d'estudis contenen un bon nombre de matèries i crèdits teòrics, com és el cas de l'assignatura que és objecte d'aquest escrit: Teories de la Comunicació Audiovisual, una assignatura de tercer curs de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació. |
Derechos: |
Tots els drets reservats. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Comunicació de congrés ; recerca |
Materia: |
Aprenentatge actiu ;
Recursos pedagògics ;
Avaluació |
Publicado en: |
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (GRP) Contribuciones a jornadas y congresos >
Ponencias y comunicaciones >
Ponencias y comunicaciones de la UABContribuciones a jornadas y congresos >
Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Registro creado el 2011-01-20, última modificación el 2022-09-08