L'aprenentatge actiu com a estratègia didàctica en una matèria teòrica
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Date: 2006
Abstract: Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. I aquesta és una tasca complicada i gens menyspreable tenint en compte que ara per ara, els nostres plans d'estudis contenen un bon nombre de matèries i crèdits teòrics, com és el cas de l'assignatura que és objecte d'aquest escrit: Teories de la Comunicació Audiovisual, una assignatura de tercer curs de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Subject: Aprenentatge actiu ; Recursos pedagògics ; Avaluació
Published in: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



9 p, 85.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Record created 2011-01-20, last modified 2022-09-08



   Favorit i Compartir