A Study of Teacher Questioning Skills to Foster Student Participation in Classroom Tasks
Aulinas Nogué, Marta
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2010
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: Treball final de grau
Materia: Anglès ; Ensenyament



66 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2011-04-04, última modificación el 2022-07-10



   Favorit i Compartir