La Indagación Dialógica : una estrategia reguladora de la construcción de la Ciencia Escolar
Ferreyra, Adriana (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
De Longhi, Ana Lía (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Cortez, Marcela Claudia (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Paz, Alicia (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Bermudez, Gonzalo Miguel Angel (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))

Date: 2005
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Investigación e innovación educativa ; Enseñanza por indagación ; Análisis de circuitos dialógicos ; Contextos de actividad
Published in: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 2174-6486



5 p, 119.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2011-04-11, last modified 2024-12-11



   Favorit i Compartir