Avaluació i aprenentatge en espais innovadors AICLE
Eixarch Domènech, Elisabeth (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2011 |
Resum: |
L'estudi de cas que es presenta en aquest article parteix de la necessitat d'avaluar rigorosament els programes d'innovació d'Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE) que es porten a terme en alguns centres educatius de secundària de Catalunya. L'estudi avalua les programacions de tres unitats didàctiques AICLE de ciències en anglès a diferents nivells educatius de l'etapa de secundària obligatòria (ESO), d'un Institut de secundària de la Barcelona metropolitana, i presenta una anàlisi detallada de les activitats d'ensenyament-aprenentatge i d'avaluació específicament dissenyades per a les aules AICLE del centre, amb l'objectiu d'establir l'existència o no d'una concordança entre unes i altres, i alhora analitzar l'adequació d'aquestes activitats per avaluar i promoure l'assoliment de dues de les vuit competències que es defineixen com a bàsiques en el Currículum de l'ensenyament secundari obligatori: la competència comunicativa lingüística i audiovisual (Cb1) i la competència d'aprendre a aprendre (Cb5). |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 1-16, ISSN 2013-6196 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/247248
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v4-n2-eixarch
DOI: 10.5565/rev/jtl3.371
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2011-06-21, darrera modificació el 2022-02-13