Las visiones deformadas de la ciencia en la enseñanza universitaria de los conceptos de cantidad de sustancia y mol
Padilla, K. (Universidad Nacional Autónoma de México)
Furió, Carles (Universitat de València)
Azcona, Rafael (Instituto Enseñanza Secundaria de Hondarribia (País Basc))
| Data: |
2005 |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Cantidad de sustancia ;
Mol ;
Historia del mol ;
Profesores universitarios |
| Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 2174-6486 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2011-10-24, darrera modificació el 2024-05-26