Pla marc d'avaluació participativa dels plans comunitaris de Catalunya
Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Núñez, Héctor
Villaseñor Palma, Karla
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF)
Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)

Date: 2008
Description: 51 pag.
Abstract: La democràcia i el bon govern d'una comunitat solen ser pensats més en termes de què és el que s'ha fet per i per a les persones, que en quina ha estat la seva participació en allò que s'ha fet (Steve, 2007). Malgrat això, les noves pràctiques de governance que, cada cop més s'estan implementant a les nostres societats desenvolupades, s'orienten cap a models de proximitat que privilegien models relacionals i horitzontals abans que models formatius i jeràrquics (Herrera/Caston, 2003). Les pràctiques d'Avaluació Participativa (a partir d'ara AP) apareixen en aquest marc com una estratègia per implicar a la ciutadania en els assumptes públics i estimular la seva corresponsabilitat; estratègia que, al mateix temps, busca de manera intencional l'empoderament de la comunitat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Informe
Subject: Avaluació participativa ; Plans de desenvolupament comunitari



51 p, 830.8 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Studies

 Record created 2011-11-17, last modified 2023-11-11



   Favorit i Compartir