La formació del professorat, a examen
Sánchez Díaz, Sebastián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Fecha: 2010
Resumen: Aquesta tesi es contextualitza en la realitat xilena i en l'educació privada sense aportacions estatals, orientant-se i analitzant la formació permanent del professorat centrada en l'escola. L'estudi analitza els fonaments i la viabilitat de la formació en centres, amb l'ànim i l'interès de millorar qualitativament les accions formatives del professorat. El seu desenvolupament considera un marc teòric que proporciona tant visions, idees i coneixements d'un conjunt d'experts en l'àmbit de la formació permanent del professorat com les aportacions d'especialistes i estudiosos del món de l'organització educativa en general, i escolar en particular.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicado en: UAB divulga, Març 2010, p. 1-2



2 p, 140.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2012-02-17, última modificación el 2019-02-09



   Favorit i Compartir