La formació del professorat, a examen
Sánchez Díaz, Sebastián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Additional title: La formación del profesorado, a examen
Additional title: Teachers training, to examination
Date: 2010
Abstract: Aquesta tesi es contextualitza en la realitat xilena i en l'educació privada sense aportacions estatals, orientant-se i analitzant la formació permanent del professorat centrada en l'escola. L'estudi analitza els fonaments i la viabilitat de la formació en centres, amb l'ànim i l'interès de millorar qualitativament les accions formatives del professorat. El seu desenvolupament considera un marc teòric que proporciona tant visions, idees i coneixements d'un conjunt d'experts en l'àmbit de la formació permanent del professorat com les aportacions d'especialistes i estudiosos del món de l'organització educativa en general, i escolar en particular.
Abstract: La presente tesis se contextualiza en la realidad chilena y en la educación privada sin financiación estatal, orientándose y analizando la formación permanente del profesorado centrada en la escuela. El estudio analiza los fundamentos y la viabilidad de la formación en centros con el ánimo e interés de mejorar cualitativamente las acciones formativas del profesorado. Su desarrollo considera un marco teórico que proporciona tanto visiones, ideas y conocimientos de un conjunto de expertos en el ámbito de la formación permanente del profesorado como los aportes de especialistas y estudiosos del mundo de la organización educativa en general y escolar en particular.
Abstract: This doctoral thesis, based on the reality of the Chilean situation and on the state of private education without government subsidies, aims to analyse ongoing training of faculty members focused on schools. The main objective is to examine the theoretical basis and the feasibility of training in educational establishments with the interest and aim of qualitatively improving teachers' training courses. Its development involves a theoretical framework that provides not only experts' viewpoints, ideas and knowledge as a body in the field of ongoing faculty training, but also the contributions of specialists in the sphere of educational organization on the whole and scholar in particular.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, Castellà i Anglès
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Published in: UAB divulga, Març 2010, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 140.9 KB

Español
3 p, 123.1 KB

English
3 p, 124.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2012-02-17, last modified 2023-10-04



   Favorit i Compartir