visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Les identitats escolars i socioculturals dels infants d'origen immigrant a Catalunya |
Títol variant: | Las identidades escolares y socioculturales de los niños y niñas de origen inmigrante en Cataluña |
Data: | 2008 |
Resum: | Les aules de les escoles cada vegada compten amb més alumnes procedents de famílies immigrants. Per formular els nous plantejaments pedagògics que es necessiten, se situa el focus en la diversitat cultural, però no hi ha molts estudis que examinin com afecta aquesta escolarització als nens i a la seva identitat. Aquesta tesi estudia les vides escolars d'alumnes d'origen immigrant al Maresme. |
Resum: | Las aulas de los colegios cada vez cuentan con más alumnos procedentes de familias inmigrantes. Para formular los nuevos planteamientos pedagógicos que se necesitan, se sitúa el foco en la diversidad cultural, pero no hay muchos estudios que examinen cómo afecta esta escolarización a los niños y a su identidad. Esta tesis estudia las vidas escolares de alumnos de origen inmigrante en el Maresme. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Febrer 2008, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 135.8 KB |
Español 2 p, 100.1 KB |