Les identitats escolars i socioculturals dels infants d'origen immigrant a Catalunya
Ballestín González, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)

Títol variant: Las identidades escolares y socioculturales de los niños y niñas de origen inmigrante en Cataluña
Data: 2008
Resum: Les aules de les escoles cada vegada compten amb més alumnes procedents de famílies immigrants. Per formular els nous plantejaments pedagògics que es necessiten, se situa el focus en la diversitat cultural, però no hi ha molts estudis que examinin com afecta aquesta escolarització als nens i a la seva identitat. Aquesta tesi estudia les vides escolars d'alumnes d'origen immigrant al Maresme.
Resum: Las aulas de los colegios cada vez cuentan con más alumnos procedentes de familias inmigrantes. Para formular los nuevos planteamientos pedagógicos que se necesitan, se sitúa el foco en la diversidad cultural, pero no hay muchos estudios que examinen cómo afecta esta escolarización a los niños y a su identidad. Esta tesis estudia las vidas escolares de alumnos de origen inmigrante en el Maresme.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, Febrer 2008, p. 1-2, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 135.8 KB

Español
2 p, 100.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-02-24, darrera modificació el 2024-06-01



   Favorit i Compartir