Ensenyar i aprendre coneixements gramaticals al voltant de la frase : una experiència a cicle inicial
Méndez i Navarro, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2012 |
Resum: |
Amb l'objectiu de donar suport als centres en el tractament de les llengües en el context de l'actual diversitat lingüística i cultural, el Departament d'Ensenyament promou des del curs 2007-2008 el nou Projecte d'actualització de la metodologia d'Immersió Lingüística. El projecte consisteix bàsicament en facilitar a les escoles integrants els recursos formatius necessaris per assolir amb èxit aquest repte. Una de les activitats de les diverses accions formatives es complementa amb unes sessions de modelització en què formadores del Departament exemplifiquen com desenvolupar a les aules les estratègies i els continguts abordats en la formació. En aquest context el present article es proposa analitzar una de les sessions de modelització sobre l'ensenyament de coneixements al voltant de la frase al Cicle Inicial. Una anàlisi que permet destacar algunes qüestions a optimitzar en aquestes sessions. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 2 (maig-juny 2012) , p. 65-81, ISSN 2013-6196 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/253370
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v5-n2-mendez
DOI: 10.5565/rev/jtl3.465
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2012-05-17, darrera modificació el 2021-12-11