Prendre antiagregants augmenta el risc de patir una hemorràgia digestiva
Ibáñez, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Institut Català de Farmacologia)

Títol variant: Ingerir antiagregados aumenta el riesgo de sufrir una hemorragia digestiva
Data: 2006
Resum: Fins ara es coneixia que els fàrmacs antiagregants, malgrat els seus beneficis per prevenir malalties cardiovasculars, podien resultar perjudicials per l'aparell digestiu. Recentment, la Fundació Institut Català de Farmacologia ha evidenciat la seva incidència en els pacients que tenen un risc d'hemorràgia digestiva alta (HDA).
Resum: Hasta ahora se conocía que los fármacos antiagregados, a pesar de sus beneficios para prevenir enfermedades cardiovasculares, podían resultar perjudiciales para el aparato digestivo. Recientemente, la Fundació Institut Cátala de Farmacologia ha evidenciado su incidencia en los pacientes que tienen un riesgo de hemorragia digestiva alta (HDA).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: article ; divulgació ; Versió publicada
Publicat a: UAB divulga, setembre 2006, p. 1-1, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 87.8 KB

Español
2 p, 149.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-05-23, darrera modificació el 2021-07-11



   Favorit i Compartir