Data: |
2012-13 |
Resum: |
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. - Conèixer el rol de la planificació de mitjans en la publicitat i el marketing. 2. - Conèixer i aplicar els principals conceptes bàsics de la planificació de mitjans 3. - Conèixer la metodologia científica aplicada a la Planificació i les principals eines i fonts d'informació 4. - Conèixer el procés de planificació de mitjans 5. - Conèixer el panorama actual dels mitjans: principals característiques, perfil de la seva audiència i tendències o evolució en quant a inversions publicitàries. Els estudiants tindran d'aquesta manera una visió global de la planificació de mitjans, per poder prendre decisions òptimes a l'hora de dissenyar i valorar l'efectivitat d'una campanya de mitjans. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |