Data: |
2012-13 |
Resum: |
Aquesta assignatura s'inscriu en el marc del Grau d'Educació Social amb l'objectiu de dotar l'alumnat dels criteris i els recursos per a entendre la complexitat i el potencial educatiu del temps de lleure i els recursos per a organitzar activitats recreatives d'interès en diversos àmbits socials i per a diferents edats. L'assignatura pertany a la menció: Educació de nens i joves. Manté relació de continuïtat amb l'assignatura de tercer Educació de nens i joves. Objectius formatius de l'assignatura: a. Conèixer el marc actual de referència de l'educació en el lleure. b. Estudiar les influències de la globalització i de les industries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c. Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. d. Conèixer els àmbits del temps de lleure i les actuacions i intervencions educatives possibles. e. Analitzar les possibilitats del lleure com a eina de prevenció i actuació davant conductes de risc. f. Conèixer diferents recursos per a la implementació de programes de lleure: activitats i institucions que s'hi dediquen. g. Experimentar en la pràctica activitats de lleure basades en: el joc, el teatre, la dansa, l'esport, el circ, activitats en el medi natural, etc. h. Conèixer i saber aplicar criteris, metodologies i recursos per al disseny de programes educatius de lleure per a nens i joves. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació social [2500260] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Social [827] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |