Exploring the music-language cognitive connection for a CLIL-oriented teaching of music in secondary school: a case study based on programme music
Colino Alonso, Elisa (Universidad de Castilla-La Mancha)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Análisis de los vínculos cognitivos música-lenguaje como pieza clave de la enseñanza de la música en secundaria obligatoria (E.S.O) dentro de un programa AICLE: un estudio de caso basado fundamentalmente en la música programática
Data: 2012
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Comunicació de congrés
Matèria: CLIL ; Music-language connection ; Meaningful learning ; Creativity
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 9-13



5 p, 27.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir