Experiència docent en l'aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg
Blecua del Álamo, Luisa (INS Jaume Almera (Vilassar de Dalt))
Noguerol Cañas, Manuel (INS Euclides (Pineda de Mar))

Data: 2012
Resum: L'article que presentem té com a objectiu explicar la nostra experiència en l'aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg, que fem servir als nostres instituts. Gràcies a ell, els alumnes perceben el llatí com una entitat viva que entenen i poden fer servir des del primer moment sense dependre del diccionari ni de les declinacions. A més, aconsegueix que els alumnes assimilin una quantitat considerable de vocabulari mitjançant textos contextualitzats i il·lustracions. En la nostra publicació exposarem els avantatges i inconvenients del Lingua Latina enfront del mètode tradicional i acabarem amb una síntesi dels resultats que hem obtingut seguint l'Ørberg seguida d'un recull d'impressions dels nostres alumnes respecte del mètode.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica ; Llatí ; Mètode ; Ørberg ; Lingua Latina per se illustrata
Publicat a: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 129-132, ISSN 2013-682X



4 p, 76.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir