Articles

Articles 44 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
8 p, 1.9 MB Valorar la Publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La valoración del trabajo publicitario, especialmente el que va asociado a la creatividad, lejos de ser un dictamen objetivo se asemeja más a la arbitrariedad o desconocimiento del sujeto evaluador. [...]
La valoració del treball publicitari, especialment el que va associat a la creativitat, lluny de ser un dictamen objectiu s'assembla més a l'arbitrarietat o desconeixement del subjecte avaluador. El fons de la qüestió és si tot és mesurable o només algunes coses: ¿és mesurable la creativitat? Són fiables els estudis d'audiències? La transferència de coneixement obliga a l'acadèmia al fet que el coneixement sigui verídic (científic). [...]
The valuation of advertising work, especially that which is associated with creativity, far from being an objective opinion, is more similar to the arbitrariness or ignorance of the evaluating subject. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.319
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 51-58 (Editorial)  
12.
6 p, 921.4 KB Design Thinking en STEAM / Albalat Martínez, Ana (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
El Design Thinking és una estratègia de pensament creatiu que situa en el centre del procés a l'usuari de la solució a implementar. Donada la seva flexibilitat i facilitat d'adaptació a diferents propostes, al llarg dels últims dos anys ha estat una metodologia utilitzada en el meu dia a dia en l'aula, obtenint bons resultats degut a l'increment de la motivació dels alumnes per la seva participació més activa apropant-los a les STEAM.
Design Thinking is a strategy for creative thinking that situates the user in the centre of the solution to be implemented. Because of its flexibility and its easy adaptation to different proposals, this methodology has been used in my school daily life during the two last years. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.6
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 31-36 (El Racó STEAM)  
13.
7 p, 263.5 KB Espai, context i creativitat : aprenentatge de les matemàtiques / Planella, Montserrat (Institut Castell d'Estela (Amer, Catalunya)) ; Vilches, Santi (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Font González, Jordi (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Grau, Roger (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Gorriz, Maite (Institut Pla Marcell (Cardedeu, Catalunya))
L'ensenyament de les matemàtiques implica l'adquisició d'habilitats de planificació matemàtica i la capacitat d'identificar les matemàtiques en els contexts. En aquest sentit, l'Aprenentatge Basat en Projectes és una oportunitat perquè les matemàtiques recuperinaquest paper de motor. [...]
Mathematics learning implies the development of planning skills and the ability to identify mathematics in Contexts. Project-Based Learning is an opportunity to give to Mathematics this role as a driving force. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.13
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 42-48 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
14.
6 p, 155.2 KB Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes / Villar, Jordi (Institut Badalona VII (Badalona, Catalunya)) ; Zurita i Món, Sílvia (Institut de Tordera (Tordera, Catalunya)) ; Giménez, Francesc (Institut de Gurb (Gurb, Catalunya))
La creativitat i les TIC són elements clau del procés tecnològic que poden incloure's en l'ensenyament de la Tecnologia mitjançant metodologies com l'Aprenentatge Basat en Projectes. Aquesta metodologia permet el desenvolupament de projectes oberts a noves solucions creatives. [...]
Creativity and ICTs are key elements of the Technologic process that can be included in Technology teaching through Project-Based Learning Methodologies. This didactic approach allow to develop projects open to new solutions, creative and innovative. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.11
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 29-34 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
15.
4 p, 104.3 KB Sí, eres creativo : Técnicas para potenciar tu creatividad / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Obra ressenyada: M. HASEGAWA, Sí, eres creativo. Técnicas para potenciar tu creatividad. 2ª edición. Sevilla: Advook, 2016.
2018 - 10.5565/rev/grafica.87
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 49-52 (Reseñas)  
16.
1 p, 199.1 KB Espacios de creación artística y necesidades específicas / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2012
Cuadernos de pedagogía, Num. 428 (2012) , p. 77  
17.
10 p, 371.7 KB Los discursos del proyecto de diseño tipográfico / Pérez Mena, María (Universidad del País Vasco)
El ser humano es creativo por naturaleza. Su capacidad para crear nuevas realidades a partir de otras existentes es una actividad intelectual y altamente compleja. Por este motivo, el diseñador/a requiere comprender los mecanismos mentales de creación así como la naturaleza de aquello que se pretende proyectar. [...]
L'ésser humà és creatiu per naturalesa. La seva capacitat per crear noves realitats a partir d'altres existents és una activitat intel·lectual i altament complexa. Per aquest motiu, el dissenyador / a requereix comprendre els mecanismes mentals de creació així com la naturalesa d'allò que es pretén projectar. [...]
Human being is intrinsically creative. His/her capacity of creating new realities from other ones is an intellectual and highly complex activity. Because of that, designer needs to understand mental mechanisms of creation as well as the essence of what it is intended to design. [...]

2017 - 10.5565/rev/grafica.58
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 9-17 (Investigación)  
18.
3 p, 88.2 KB El individuo arrinconado en el mercado / Gamper Sachse, Daniel
Richard Sennett parte en sus ensayos de las formas de vida que el capitalismo va lanzando por la borda. Se enfrenta a los mecanismos alienantes del mercado con la mirada puesta en formas de producción más humanas, capaces de restituir a los trabajadores su dignidad.
2011
Barcelona, metròpolis mediterrània, Vol. 82 (2011) , p. 32-35  
19.
4 p, 977.0 KB Tallers d'art en família a l'escola / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2015
Infància, Vol. 203 (2015) , p. 21-24  
20.
4 p, 26.7 KB Tiempo de jugar / Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez, Isabel
Análisis del papel del juego en el desarrollo intelectual y psíquico del niño. Creación de los juegos didácticos, que convierten el material escolar en algo atractivo. Se describen las etapas evolutivas del niño en relación con el juego en los primeros años de vida, con la aparición de los juegos de ejercicio y el juego simbólico, que en el segundo año, ocupa un lugar importante. [...]
1975
Cuadernos de pedagogía, Núm. 1 (Enero 1975) , p. 8-12  

Articles : 44 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.