Documents de recerca

Documents de recerca 23 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
372 p, 14.7 MB Patum: música i festa / Falcó Ibàñez, Anaís ; Rabaseda, Joaquim, (Rabaseda i Matas) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
La música i la festa són el context musicològic generat per tal d'analitzar com afecten i interactuen els processos de patrimonialització a la música de festa. El cas d'estudi és Patum, de Berga, un cas molt estudiat des d'altres disciplines i que aquí es presenta des del vessant musical, seguint molts dels paràmetres tradicionals de l'etnomusicologia. [...]
Music and festival are the musicological context for the analysis about how the patrimonalization processes affect and interact through the festival music. The study case is Patum, a festival from the Catalan village of Berga, a very studied case in other knowledge disciplines but that here it is presented through the musical point of view, following the traditional parameters of ethnomusicology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
12.
9 p, 516.2 KB Jornada : el paper dels mentors en el pas de la presó a la comunitat / Encarnación Ordóñez, Esther de la (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ibàñez i Roig, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte de recerca "De la presó a la comunitat", desenvolupat amb el suport del Programa RecerCaixa 2014 i realitzat entre els anys 2015 i 2017, ha tingut com a objectius, en primer lloc, conèixer l'experiència del retorn a la comunitat de persones que han passat per presó i, en segon lloc, explorar si l'acompanyament per part d'un mentor no professional pot millorar les perspectives de reinserció de les persones que surten de presó sense acompanyament. [...]
El proyecto "De la prisión a la comunidad", desarrollado con el apoyo del Programa RecerCaixa 2014 y realizado entre los años 2015 y 2017, ha tenido como objetivos, en primer lugar, conocer la experiencia del retorno a la comunidad de personas que han estado en prisión y, en segundo lugar, explorar si el acompañamiento realizado por parte de un mentor no profesional puede mejorar las perspectivas de reinserción de las personas que salen de prisión sin acompañamiento. [...]

2018
2 documents
13.
92 p, 805.3 KB La reinserció de les persones que finalitzen condemna en règim ordinari / Ibàñez i Roig, Aina ; Cid Moliné, Josep
La recerca presentada pretén explorar la problemàtica de les persones que finalitzen la seva condemna de presó sense una transició esglaonada a la comunitat, mitjançant el règim obert o la llibertat condicional, que d'acord al sistema progressiu que inspira la nostra legislació hauria de ser la forma normal de retornar a la comunitat. [...]
2016 (Documentos de trabajo (Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya)))
2 documents
14.
210 p, 1.6 MB L'IPAD a l'àrea de música : disseny, aplicació i anàlisi d'una proposta didàctica a l'educació primària / Ufartes Ollé, Gemma ; Casals Ibañez, Albert, , dir. ; Pérez Moreno, Jèssica, dir. ; Prats, Miquel Àngel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
La tecnologia digital ha redibuixat la manera de conviure i d'entendre el món. S'ha instaurat en el dia a dia de la majoria de llars però, segons les darreres investigacions, l'escola tot just s'inicia en l'adopció de nous models aprofitant els recursos que ofereixen les eines digitals. [...]
Digital technology has reinvented the way we understand the world and coexist in it. While digital tools are part of the everyday life of most homes, schools have neither yet adapted to the news models, nor taken full advantage of the resources that these new tools offer us. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
15.
43 p, 874.9 KB Dansant aprenentatges : la creació de dansa a l'escola d'educació primària / Codina i Corrons, Mariona ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El meu Treball de Fi de Grau el centro en el paper que té i pot tenir la dansa dins l'escola d'educació primària i, en concret, en l'apartat de creació de dansa per part de l'alumnat. El treball consta de tres parts diferenciades on, primerament, s'analitza el marc teòric existent sobre dansa i, en concret, sobre dansa a l'escola. [...]
Mi Trabajo de Fin de Grado lo centro en el papel que tiene y puede tener la danza dentro de la escuela de educación primaria y, en concreto, en el apartado de creación de danza por parte del alumnado. [...]
I will base my final project on the role that dance has and may have in primary education schools and, specifically, in the field of dance creation by the students. The project is divided into three different parts in which, firstly, the existing theoretical field about dance and, specifically, about dance at school is studied. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
16.
56 p, 1.6 MB Música i matemàtiques : "Disseny, implementació i anàlisi d'una intervenció interdisciplinària a 3r de Primària" / Palou Sueiras, Maria ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les relacions entre la música i les matemàtiques són naturals i innegables. Diversos estudis i investigacions així ho demostren. Tot i això, a nivell educatiu no sempre s'aprofita aquesta ben entesa, i ens trobem amb comptades aportacions i propostes que integrin ambdues àrees. [...]
The relationship between music and mathematics are naturals and undeniable. Several studies and investigations prove it. However, in the educational level this advantage is not always well understood, and we only find a few contributions and proposals that include both areas. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
17.
80 p, 1.1 MB El rol de la comunitat en la reinserció / Ibàñez i Roig, Aina ; Martí Olivé, Joel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Cid Moliné, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball pretén explorar el rol de la xarxa comunitària com un dels agents que poden tenir un impacte en la reinserció de les persones empresonades, partint de la premissa teòrica que és difícil aconseguir el desistiment del delicte i evitar la reincidència sense un suport comunitari fort. [...]
2013  
18.
89 p, 624.8 KB Regressió a segon grau : causes i conseqüències / Cid Moliné, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Tébar Vilches, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Ibàñez i Roig, Aina, col. (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recerca aborda la situació penitenciària de regressió a segon grau d'una persona classificada en tercer grau de tractament. Aquesta recerca neix de la dada que a Catalunya el retorn esglaonat a la comunitat (a partir del tercer grau o de la llibertat condicional) no és la forma habitual en què les persones condemnades extingeixen la condemna sinó que resulta més comú la finalització en segon grau. [...]
La investigación aborda la situación penitenciaria de regresión a segundo grado de una persona clasificada en tercer grado de tratamiento. Esta investigación nace del dato de que en Cataluña el retorno escalonado a la comunidad (a partir del tercer grado o de la libertad condicional) no es la forma habitual en que las personas condenadas extinguen la condena, sino que resulta más común la finalización en segundo grado. [...]
The research analyzes the situation of a group of inmates of Catalan prisons that were returned (regressed) to a closed ordinary regime after a period in third degree of treatment (open prison). In Catalonia, when this situation happens, it's very difficult to achieve an open regime again, even though there is scientific evidence that a gradual return to the community is the best system to achieve the social reintegration of the inmates. [...]

Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya) 2013 (Documentos de trabajo (Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (Catalunya)))
2 documents
19.
39 p, 1.9 MB Análisis y desarrollo de métodos para la detección de apneas en electrocardiograma / Rodríguez Ibáñez, Alejandro ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Montseny, Eduard, dir. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto nace de la necesidad de ofrecer un método de análisis de apneas por somnolencia que pueda ser utilizado con señales biológicas adquiridas sin contacto, como por ejemplo el ECG. Obtener señales biológicas con sensores sin contacto es muy importante en la monitorización de conductores, ya que la somnolencia al volante es una de las causas de accidente de tráfico más frecuentes, según el último estudio de la DGT. [...]
El projecte neix de la necessitat d'oferir un mètode d'anàlisi d'apnees per somnolència que pugui ser utilitzat amb senyals biològics adquirits sense contacte, com per exemple el ECG. Obtenir senyals biològics amb sensors sense contacte és molt important en el monitoratge de conductors, ja que la somnolència al volant és una de les causes d'accident de trànsit més freqüents, segons l'últim estudi de la DGT. [...]
This project was developed in order to achieve a method to analyze the presence of apneas due to drowsiness using physiological, i. e. Electrocardiography (ECG), data acquired with contactless sensors. [...]

2013
2 documents
20.
90 p, 2.9 MB Don Federico mató a su mujer i altres cançons de picar : un espai de construcció, negociació i apropiació de la cultura / Riera Martínez, Joanna ; Casals Ibañez, Albert, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
És un estudi qualitatiu sobre les cançons-joc de picar que succeeixen a l'hora del pati de les escoles en les quals es construeix i es transmet oralment tot un joc de gènere de rols negociats entre els participants. [...]
2013  

Documents de recerca : 23 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.