Documents de recerca

Documents de recerca 15 registres trobats  anterior11 - 15  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
221 p, 2.5 MB Avaluació de l'empoderament de l'autonomia responsable de l'estudiant universitari de la disciplina de disseny a través del desenvolupament de la col·laboració activa i el pensament crític / Huertas i Vidal, Salvador ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca s'emmarca en el trànsit de la societat del consum i la societat de la comunicació. Passant del paradigma productivista, de les certeses i la producció, a la necessitat de reflexió per a la innovació i les habilitats interpersonals d'un entorn multidisciplinar que es requereix per la influència de l'evolució tecnològica. [...]
La investigación se enmarca en el tránsito de la sociedad del consumo y la sociedad de la comunicación. Pasando del paradigma productivista, de las certezas y la producción, a la necesidad de reflexión para la innovación y las habilidades interpersonales de un entorno multidisciplinar que es requerido por la influencia de la evolución tecnológica. [...]
The research is part of the transit of the consumer society and the society of communication. From the productivist paradigm, the certainties and production, to the need for reflection the interpersonal skills of a multidisciplinary environment that is required by the influence of technological change and innovation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
12.
90 p, 62.0 MB El cas dels refugiats. Visió crítica d'alumnes de 6è / Yebra Canals, Laura ; Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquesta memòria s'exposa un disseny i intervenció d'una unitat didàctica que té com a objectiu el tractament de la informació a través de pensament crític. La informació es centra en el cas dels refugiats sirians i el seu tractament als mitjans de comunicació. [...]
2016
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  
13.
62 p, 14.1 MB Diseño crítico : de la transgresión a la autonomía / Torres Fernández, Inmaculada ; Costa, Tània ; Nacenta, Lluís ; Eina, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona
Ante las reflexiones acerca de cómo es el mundo que se está construyendo desde el diseño, hay un tipo, el diseño crítico, que es susceptible de ofrecer nuevas posibilidades a todos aquellos que entramos en contacto con él. [...]
In the face of the reflections about how could be the world which is being built by design, there is a kind of design, critical design, which is likely to offer new possibilities to those who make contact with it. [...]

2015  
14.
380 p, 3.8 MB Avaluació del web Observatori crític de l'esport : Un estudi de cas per a la formació del pensament crític a partir de l'anàlisi dels mitjans de comunicació i de l'esport / Orrit, Xavier ; Prat Grau, Maria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
El punt d'origen de l'estudi se situa als anys 2006 i 2007, quan el grup de recerca Valors en joc, de la Universitat Autònoma de Barcelona, crea l'espai web anomenat Observatori crític de l'esport . [...]
The study originated in 2006 and 2007, when the Valors en joc research group at the Autonomous University of Barcelona created the Observatori critic de l'esport website The Observatori project has a dual motivation: on the one hand, the interest of the members of the research group in promoting education in values using the media and sport and, on the other, their desire to develop an educational project based on the potential offered by the new Information and Communication Technologies - ICT - and the Internet in particular. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
15.
157 p, 7.2 MB La interpretació i l'argumentació en l'aprenentatge del pensament social crític : la construcció del pensament social crític mitjançant la pràctica de les habilitats cognitivolingüístiques d'interpretar i d'argumentar, una recerca aplicada a l'aula / Gómez Rovira, Pere Pau ; Canals i Cabau, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Hi ha una arrelada corrent en l'ensenyament de les Ciències Socials que considera que aquesta matèria ha d'ajudar a potenciar, mitjançant el procés d'ensenyament i d'aprenentatge, el desenvolupament del pensament social crític (i el concepte associat del relativisme) entre l'alumnat. [...]
2011  

Documents de recerca : 15 registres trobats   anterior11 - 15  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.