Documents de recerca

Documents de recerca 230 registres trobats  inicianterior164 - 173següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
164.
171 p, 3.3 MB Validació d'una entrevista estructurada sobre el bon i mal ús de l'arma de foc en un col·lectiu de policies locals de Catalunya / Vilardell Molas, Jordi ; Bulbena Vilarrasa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Aquesta tesi versa sobre l'entrevista estructurada aplicada en les avaluacions que es realitzen per valorar les condicions psicològiques per dur un arma de foc en les policies locals de Catalunya. Aquesta té la finalitat d'ajudar i contribuir a la detecció i prevenció d'usos inapropiats de l'arma de foc en aquest col·lectiu de seguretat. [...]
This thesis deals with the structured interview applied to the performed evaluations to assess psychological conditions to carry a firearm in the local police of Catalonia. This aims to help and contribute to the detection and prevention of inappropriate uses of firearms in this security force. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
165.
100 p, 1.8 MB Proyecto de creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra : Informe de resultados, Julio 2008 / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther
El presente estudio responde a la petición de asesoramiento, por parte de los responsables de la formación permanente del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra, para la creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado completo, que permita detectar los resultados de la misma en términos de aplicación y que aporte información relevante para mejorar la formación. [...]
2008
3 documents
166.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents
167.
112 p, 660.4 KB Avaluació de la Formació per a l'ús racional del medicament : Informe de resultats juliol 2008 / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El present estudi s'emmarca dins del Pla de la Unió Consorci de Formació (UCF) de Formació en Matèria d'Utilització de Medicaments (PFM) i en concret en la fase d'Avaluació dels Resultats de la Formació. [...]
2008
3 documents
168.
105 p, 1.3 MB Evaluación de la eficacia de la formación en la administración publica española -ETAPE- : el modelo FET / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Espona Barcons, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna ; García Castaño, Natalia
Desde hace tiempo, la formación continua de los trabajadores/as es un tema prioritario para las administraciones públicas, pues necesitan profesionales capaces de adaptarse a las nuevas circunstancias rápida y eficazmente. [...]
2012  
169.
463 p, 4.6 MB Eficacia del programa de enseñanza media técnica profesional de administración, desde la inserción laboral, en la V Región de Chile : evaluación de contenidos, inserción laboral y educación permanente / Soto Kemp, Maritza Mabeth ; Montané Capdevila, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La evaluación del programa de formación técnica en administración, además de rendir cuentas sobre sus fines, pretende aportar mejoras en relación a las competencias del perfil profesional y la incidencia de la formación en la inserción laboral y continuidad de estudios de sus alumnos. [...]
The assessment of the program for technical education in clerical work, besides appraising the program's purposes, aims at providing a way to improve the professional profile skills and how education affects the students' insertion into labour world as well as their continuity as students. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
170.
31 p, 686.6 KB L'Alta velocitat espanyola (AVE) : un anàlisi econòmic (1992-2012) / Gusart Huguet, Carles ; Planas, Ivan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball pretén analitzar la política d'infraestructures i transports desenvolupada des del Govern de l'Estat Espanyol en el tren d'alta velocitat. Es vol verificar si l'AVE és un política feta sense tenir en compte la rendibilitat econòmica del projecte i sense haver fet un anàlisi cost-benefici previ o si, per contra, aquesta actuació pública augmenta el benestar de la població gràcies a la seva construcció. [...]
2013  
171.
27 p, 604.6 KB Rendibilitat social dels serveis públics educatius. Una proposta d'anàlisi per a Sant Feliu de Llobregat / Rovira, Marta, 1969- (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saurí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
La rendibilitat social és un concepte que pretén identificar el nivell de representativitat social existent entre els usuaris o beneficiaris d'un servei públic. L'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat va decidir dur a terme un estudi sobre la rendibilitat social dels serveis municipals d'educació (escoles bressol i música). [...]
Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya 2013 (Working papers (Institut de Ciències Polítiques i Socials (Barcelona, Catalunya)) ; 319)  
172.
34 p, 148.5 KB Beyond GDP : Methodological and measurement issues in redefining "wealth" / Munda, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica
In the last decades; a growing stock of literature has been devoted to the criticism of GDP as an indicator of societal wealth. A relevant question is: what are the perspectives to build, on the existing knowledge and consensus, alternative measures of prosperity? A starting point may be to connect well-being research agenda with the sustainability one. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica 2012 (Documents de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica) ; 2012_09)  
173.
99 p, 3.3 MB Firma de la aplicación paralela para predecir el rendimiento / Wong, Álvaro ; Luque, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius
Evaluar el rendimiento de una aplicación paralela es cada vez más complejo. Una vez terminado el desarrollo, cuando una aplicación pasa a producción, el rendimiento y la eficiencia son fundamentales para los usuarios y administradores. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

Documents de recerca : 230 registres trobats   inicianterior164 - 173següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.