Research literature

Research literature 2,220 records found  beginprevious2211 - 2220  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
2211.
158 p, 776.0 KB El Cinema cru : influència del fenomen audiovisual global-popular en el cinema del canvi de mil·leni / López Calzada, Miguel ; Riambau, Esteve 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Cru són les formes d'expressió de procedència no professional que combinen so i imatge en moviment i que, a partir de principis de la dècada dels 90 del sègle XX i pel context històric de l'època, estan a l'abast d'una part significativa i creixent de la població mundial, amb una també creixent potencialitat de difusió massiva a escala planetària, el que dota al conjunt d'una visibilitat en augment en la societat i el torna, en conseqüència, un referent ineludible. [...]
2012  
2212.
169 p, 25.3 MB El Discurso mediático sobre las tecnologías de la información y la comunicación : el caso de los periódicos on-line La Vanguardia y El Universal / Bravo Mejia, Ana ; Tejedor, Santiago, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aproximació diagnòstica quantitativa-qualitativa per conèixer els termes sobre Tecnologies de la Informació i la Comunicació més usats per dos diaris en la seva versió en línia i estudiar com són concebuts i expressats en el discurs mediàtic. [...]
Aproximación diagnóstica cuantitativa-cualitativa para conocer los términos sobre Tecnologías de la Información y la Comunicación más usados por dos diarios en su versión on-line y estudiar cómo son concebidos y expresados en el discurso mediático. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació 2012  
2213.
143 p, 6.2 MB La construcción de la identidad del consumidor postmoderno, mediante el consumo simbólico / Vidal Portés, Eduard ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intención del presente trabajo es abordar cómo el consumidor postmoderno afronta la construcción de la identidada través del consumo simbólico y constatar las diversas estrategias que adoptapara progresar en la arquitectura de su identidad. [...]
2012  
2214.
309 p, 10.7 MB La Construcción social del espacio euromediterráneo : políticas europeas y tratamiento del islamismo en la información del medio prensa / Saini, Valentina ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propósito central de este trabajo de investigación es analizar el tratamiento informativo del islamismo en los medios europeos y árabes, y determinar si éste contribuye a la construcción social del espacio euromediterráneo, según las recomendaciones dirigidas al sector mediático por las iniciativas de integración euromediterránea y, en particular, por el Proceso de Barcelona-Unión por el Mediterráneo y de la Alianza de Civilizaciones.
2011  
2215.
110 p, 853.3 KB Representación de la inmigración latinoamericana en el cine español : aproximación teórica y metodológica / Sinisterra Rentería, Francia ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Espanya és un dels països europeus que més immigrants ha acollit, especialment del 2007 al 2009; aquesta és una de les raons principals per fixar la mirada en el cinema que es fa en aquest país i posar en estreta relació el món real amb el ficcional, mostrant que aquest últim és un recurs important per a l'estudi dels canvis que es produeixen en la realitat social en temes que són de permanent anàlisi com és la immigració, en aquest cas la llatinoamericana.
Universitat Autònoma de Barcelona 2012  
2216.
36 p, 774.7 KB La Publicidad en internet : procesamiento y reactancia psicológica entre los usuarios y consumidores de la red / Padilla, Alexander ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball Final de Màster Oficial de Publicitat i Relacions Públiques. Curs 2009-2010. Direcció: Dra. Elena Añaños.
La evolución de la publicidad en internet en estos últimos años está siendo muy importante, sobretodo, debido a la aparición y puesta en marcha de los nuevos formatos publicitarios que permiten sorprender al usuario que navega por internet. [...]
L'evolució de la publicitat a internet en aquests últims anys està sent molt important, sobretot, a causa de l'aparició i posada en marxa dels nous formats publicitaris que permeten sorprendre l'usuari que navega per Internet. [...]
The evolution of Internet advertising has been very important in recent years, especially due to the emergence and implementation of new advertising formats that allow the user being surprised surfing the Internet. [...]

2010
2 documents
2217.
366 p, 2.1 MB La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques / Estanyol i Casals, Elisenda ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. [...]
2012  
2218.
60 p, 4.4 MB Biblioteca de Veterinària UAB / Allué i Blanch, Vicenç (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Biblioteconomia i Documentació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta dues parts diferenciades: La primera, introductòria, pretén servir de presentació a l'estat de la qüestió de la disciplina veterinària en els seus diferents entorns: indirectes emmarcant la disciplina, i directes, posant-la en el marc de la docència general i pròpia, serveis d'informació especialitzats i el Servei de Biblioteques UAB (SdB) com a referent funcional. [...]
2004  
2219.
191 p, 414.3 KB Proposta metodològica per a l'estudi dels oients de ràdio a Catalunya a finals de la guerra civil : el cas de Girona, 1937-1939 / Espinosa-Mirabet, Sílvia ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és una proposta metodològica per l'elaboració d'un estudi històric d'oients de ràdio. La proposta fa un estudi de cas, centrat en la ciutat de Girona entre 1937 i 1939, per tal de demostrar que la metodologia aplicada ha funcionat. [...]
2004  
2220.
205 p, 1.2 MB La información televisiva durante la crisis del Prestige. Anàlisis de contenido de los noticiarios de TVE1, TV3, Antena 3 y telecinco / Vicente Mariño, Miguel ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La catàstrofe mediambiental generada per l'enfonsament del petroler Prestige enfront de les costes gallegues al 2002 ha estat un dels majors desastres ecològics a Espanya i les seves conseqüències es van estendre al terreny polític i social, generant una situació de crisi sense precedents al territori espanyol. [...]
2007  

Research literature : 2,220 records found   beginprevious2211 - 2220  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.