Materials acadèmics

Materials acadèmics 467 registres trobats  inicianterior458 - 467  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
458.
3 p, 10.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2012-13
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
459.
7 p, 24.8 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Molero Yll, Joan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
460.
4 p, 11.1 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como son: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
461.
4 p, 11.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103040] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudio de los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación pubicitaria y de las relaciones públicas. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
462.
4 p, 11.1 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
463.
4 p, 11.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103040] / Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Setembre 2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
464.
7 p, 22.8 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103027] / Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El pla d'estudis que comprèn l'assignatura Llengua catalana estàndard en els mitjans de comunicació es fonamenta en les competències relacionades amb la creació i producció de continguts, basades de manera concreta en capacitats derivades de les ciències del llenguatge. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
465.
5 p, 14.1 KB Tecnologies de la Informació i la Comunicació [103023] / Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Comunicació, impartida en el primer i segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb la resta d'assignatures de la matèria, totes elles de 6 crèdits ECTS i de formació bàsica: Història de la comunicació, Estructura de la comunicació, Llenguatges comunicatius escrits i audiovisuals i Teories de la comunicació. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
466.
6 p, 16.7 KB Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144] / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. Transmetre informació a traves dels missatges gràfics. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
467.
3 p, 9.5 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics : 467 registres trobats   inicianterior458 - 467  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.