Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
196 p, 24.9 MB Instagram va a la moda : estudi d'usuàries prescriptores i marques de moda en aquesta xarxa social / Campos Alonso, Lidia ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia com la xarxa social d'Instagram s'ha convertit en un aparador de venda per a les marques de moda, gràcies a les col·laboracions que aquestes realitzen amb Instagramers, usuaris que amb les seves publicacions a Instagram, influencien a milers de seguidors. [...]
Este trabajo estudia cómo la red social Instagram se ha convertido en un escaparate de venta para las marcas de moda, gracias a las colaboraciones que éstas realizan con Instagramers, usuarios que con sus publicaciones en Instagram, influencian a miles de seguidores. [...]
This project analyses how Instagram has become a successful showcase for fashion brands thanks to Instagramers, users who can reach - and influence - thousands of followers with their posts. In this way, fashion brands establish emotional links with users and instagramers become referents and brand prescribing. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.