Resultados globales: 1 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
126 p, 3.8 MB Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic / Molist Delisau, Ariadna ; Martínez Melo, Montserrat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]

2022
Grau en Pedagogia [1211]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.