Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
156 p, 58.9 MB Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca / Jiménez Isach, Mariela ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...]
Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...]
My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
124 p, 27.0 MB El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA / Bernabeu Vara, Èlia ; Crespo Doncel, Daniel ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...]
¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...]
Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
181 p, 30.5 MB La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1 / Budó Baides, Judit ; Raluy i Faus, Marc ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. [...]
Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. [...]
This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
16 p, 3.1 MB Academic Video Conference for students / Genescà Bordón, Marc ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Arran de la pandèmia viscuda els dos últims anys i els confinaments domiciliaris que se'n van derivar, les universitats van haver d'adaptar la seva docència presencial per una alternativa telemàtica. [...]
Following the pandemic of the last two years and the resulting home confinements, universities have had to adapt their face-to-face teaching to an online alternative. This meant switching from a very well-structured education system to a little-known alternative system, such as online classes. [...]
A raíz de la pandemia vivida en los dos últimos años y los confinamientos domiciliarios que se derivaron, las universidades tuvieron que adaptar su docencia presencial por una alternativa telemática. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.