Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 2 records found
Articles 1 records found  
1.
6 p, 455.2 KB Radiografía de la prensa gratuita 25 y 26 de octubre de 2006, II Congreso Internacional de Prensa Gratuita, Fórum de las Culturas, Barcelona (España) / Vinyals, Manel
2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 239-244  

Research literature 2 records found  
1.
65 p, 713.0 KB La Publicitat Institucional de la Generalitat de Catalunya (2019-2021) : Contractació, planificación, avaluació i mitjans beneficiaris / Garcia Latorre, Marc ; Fernández Alonso, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza les actuacions en matèria de publicitat institucional que la Generalitat de Catalunya ha portat a terme entre els anys 2019 i 2021. S'insereix en la contractació de les empreses de creativitat i les agències de mitjans, els criteris de planificació, els procediments d'avaluació i els principals mitjans beneficiaris. [...]
Este trabajo analiza las actuaciones en materia de publicidad institucional que la Generalidad de Cataluña ha llevado a cabo entre los años 2019 y 2021. Se inserta en la contratación de las empresas de creatividad y las agencias de medios, los criterios de planificación, los procedimientos de evaluación y los principales medios beneficiarios. [...]
This work analyzes the actions in the field of institutional advertising that the Generalitat de Catalunya has carried out between the years 2019 and 2021. It is inserted in the recruitment of creative companies and media agencies, the planning criteria, the procedures evaluation and the main beneficiary means. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
196 p, 4.1 MB Plan de negocio : Agencia de Comunicación basada en la figura del Community Management / Brime Sánchez, Rebeca ; Català Martínez, Patricia ; Cervantes Urbieta, Rosa Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball Final de Grau consisteix en un Pla de Negoci per al desenvolupament i posada en marxa d'una agència de comunicació situada a Barcelona. Aquesta empresa es dedicarà a la millora de la comunicació d'empreses i influencers amb la finalitat última d'obtenir un major rendiment a nivell competitiu i econòmic. [...]
El siguiente Trabajo Final de Grado consiste en un Plan de Negocio para el desarrollo y puesta en marcha de una agencia de comunicación situada en Barcelona. Esta empresa se va a dedicar a la mejora de la comunicación de empresas e influencers con la finalidad última de obtener un mayor rendimiento a nivel competitivo y económico. [...]
The following Final Grade Work consists of a Business Plan for the development and start-up of a communication agency located in Barcelona. This company is going to dedicate itself to the improvement of the communication of companies and influencers with the final aim of obtaining a greater yield in competitive and economic level. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.