Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 162.8 KB La geografia a la Universitat Autònoma de Barcelona : un projecte d'Enric Lluch (II) / Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Garcia-Ramon, Maria Dolores, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Estalella Boadella, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
S'ha complert mig segle d'ensenyament de la geografia a la UAB (de 1969 a 2019). Al present article se n'hi expliquen els primers vint anys, fins a completar el desenvolupament de la Llei de reforma universitària (LRU) a la nostra universitat, i s'hi dona a conèixer quin era l'equip acadèmic que va acompanyar Enric Lluch (1928-2012) en aquesta experiència. [...]
Se ha cumplido medio siglo de enseñanza de la geografía en la UAB (de 1969 a 2019). En el presente artículo se explican sus primeros veinte años hasta completar el desarrollo de la Ley de reforma universitaria (LRU) en nuestra universidad y se da a conocer cuál era el equipo académico que acompañó a Enric Lluch (1928-2012) en esta experiencia. [...]
Cinquante ans d'enseignement de la Géographie à l'UAB (1969 à 2019) viennent d'être célébrés. Les 20 premières années sont présentées, jusqu'à l'achèvement du développement de la loi sur la réforme de l'université (LRU) à l'UAB, ainsi que l'équipe académique qui a accompagné Enric Lluch (1928-2012) dans cette expérience. [...]
Geography has been taught at the Autonomous University of Barcelona (UAB) for 50 years (1969-2019). This paper explores the first 20 years of geography until the entry into force of the University Reform Law (LRU) at the UAB and the academic team that accompanied Enric Lluch (1928-2012) in this experience. [...]

2020 - 10.5565/rev/dag.611
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 66 Núm. 1 (gener-abril 2020) , p. 3-23 (Contribucions especials)  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
121 p, 1.0 MB Proyecto docente : Derecho financiero y tributario II / Sánchez Huete, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Las leyes universitarias y su normativa de desarrollo no acostumbran a determinar la configuración de qué es un proyecto docente. Sus menciones son lacónicas y las referencias escasas. Resulta evidenciado tanto por el régimen establecido para los concursos de profesor agregado en el art. [...]
2018  

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
5 p, 108.5 KB Projecte Integral II: Gestió del Territori [106762] / Ariza Sole, Eduard ; Concha Dimas, Aline ; Serra Ruiz, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El projecte integral II té com a objectiu abordar diversos casos d'estudi ambientals pràctics que permetin un enfocament divers segons les diferents assignatures impartides al llarg del semestre. S'abordaran les dinàmiques socio-ambientals i la planificació-anàlisi territorial i urbanística al cas d'estudi del Delta del Llobregat. [...]
The Projecte Integral II aims to address several practical environmental case studies that allow a diverse approach in line with the different courses taught throughout the semester. Socio-environmental dynamics and territorial and urban planning-analysis will be addressed in the Llobregat Delta case study. [...]
El proyecto integral II tiene como objetivo abordar varios casos de estudio ambientales prácticos que permitan un enfoque diverso según las diferentes asignaturas impartidas a lo largo del semestre. [...]

2023-24
Grau en Ciències Ambientals [1535]
Grau en Ciències Ambientals i Grau en Geologia [1546]
3 documents
2.
4 p, 101.3 KB Projecte de Síntesi II [106594] / Valveny Llobet, Ernest ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu de l'assignatura és desenvolupar un projecte en grup que requereixi aplicar els coneixements adquirits en la resta d'assignatures al disseny i implementació d'una solució a un repte real de l'aplicació de la intel·ligència artificial. [...]
The objective of the subject is to develop a project in groups that requires applying the knowledge acquired in the rest of the subjects to the design and implementation of a solution to a real challenge of artificial intelligence application. [...]
El objetivo de la asignatura es desarrollar un proyecto en grupo que requiera aplicar los conocimientos adquiridos en el resto de asignaturas al diseño e implementación de una solución a un reto real de aplicación de inteligencia artificial. [...]

2023-24
Grau en Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence [1497]
3 documents
3.
7 p, 170.3 KB Proyecto II [104009] / Fernández Núñez, Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
Aprender a identificar y evaluar los diferentes riesgos, tanto de tipo medioambiental, catastróficos, industriales; derivados de de actividades situadas en el propio municipio o devenidas de la periferia, así como las generadas por actividades de pública concurrencia y los propios de tipo criminal o antisocial que pueden tener lugar en espacios públicos y de alcance municipal. [...]
2016-17 (Grado en Prevención y Seguridad Integral)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.