Dipòsit Digital de Documents de la UAB 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
12.6 MB Investigació sobre el futur centre aeri d'hidrogen a l'aeroport de Lleida-Alguaire / Martí González, Montserrat ; Piera Eroles, Ramon Anton, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball de fi de grau té com a objectiu investigar l'impacte d'un.
Este trabajo de fin de grado tiene como objetivo investigar el impacto.
This thesis aims to investigate the impact of a project to create a.

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
2.
23 p, 568.7 KB How do primary education trainee teachers perceive educational psychology? / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morodo Horrillo, Andres (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Educational Psychology makes a significant contribution to the development of skills to research the effectivity of teacher practices in class. However, there is little agreement on what educational psychology concepts are most relevant for teacher training. [...]
2018 - 10.1080/13540602.2017.1379388
Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 24 Núm. 1 (2018) , p. 81-94  
3.
6 p, 113.6 KB Màrqueting Digital [106685] / Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
4.
7 p, 116.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
4 p, 101.8 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Gimenez Garcia, Victor Manuel ; Blabia Girau, Daniel ; Marimon Fabregas, Juan ; Verge Mestre, Xavier ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
The module shows, from a managerial point of view, the different information systems that can be useful in the hotel sector and how management can use them to improve operational management and decision making. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
6.
11 p, 850.3 KB Sexualized drug injection among men who have sex with men in Madrid and Barcelona as the first episode of drug injecting / Guerras, Juan Miguel (CIBER Epidemiologia Y Salud Pública (CIBERESP)) ; García de Olalla, Patricia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Belza, María José (Instituto de Salud Carlos III) ; de la Fuente Galán, Luis (CIBER Epidemiologia Y Salud Pública (CIBERESP)) ; Palma, David (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Del Romero, Jorge (Instituto de Investigación Sanitaria del Hospital Clínico San Carlos) ; García-Pérez, Jorge Néstor (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Hoyos, Juan (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Salud Pública y Materno-Infantil) ; Donat, Marta (Instituto de Salud Carlos III) ; Burgos, María del Carmen (Instituto de Salud Carlos III) ; Pérez Romero, César (Instituto de Salud Carlos III) ; San Juan Bueno, José Antonio (Asociación Pink Peace) ; Román Urrestarazu, Francisca (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Ospina, Jesús Edison (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Alarcón Gutiérrez, Miguel (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Ayerdi, Oskar (Centro Sanitario Sandoval) ; Rodríguez, Carmen (Centro Sanitario Sandoval) ; del Corral Del Campo, Sonsoles (Centro Sanitario Sandoval) ; Jerez Zamora, Natividad (Centro Sanitario Sandoval) ; Ruiz Fernández, Marta (Centro Sanitario Sandoval) ; González Polo, Montserrat (Centro Sanitario Sandoval) ; Barberà, Maria Jesús (UITS Drassanes) ; López Pérez, Luis (UITS Drassanes) ; Broto Cortes, Claudia (UITS Drassanes) ; Morais Martin, Julio (UITS Drassanes)
Background: We estimate the prevalence of drug injection, the variables associated with having ever injected and the proportion of ever injectors whose first drug injection was for having sex; we describe the first drug injection episode, analyze the drugs most frequently injected and estimate the prevalence of risky injecting behaviors. [...]
2021 - 10.1186/s12954-021-00531-2
Harm Reduction Journal, Vol. 18 Núm. 1 (december 2021) , p. 86  
7.
5 p, 112.1 KB Màrqueting Digital [106685] / Pladellorens Pertegaz, Roger ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...]
Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...]
El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]

2022-23
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
8.
4 p, 101.3 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Marimon Fabregas, Juan ; Verge Mestre, Xavier ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
The module shows, from a managerial point of view, the different information systems that can be useful in the hotel sector and how management can use them to improve operational management and decision making. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
9.
42 p, 9.4 MB Pla de màrqueting digital / Busquests Morera, Aina ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
2022
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
2 documents
10.
15 p, 2.1 MB The Role of Emotions in Classroom Conflict Management. Case Studies Geared Towards Improving Teacher Training / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Manero, Borja (Complutense University of Madrid. Software Engineering and Artificial Intelligence Department)
The purpose of this paper is twofold: firstly, to explore the emotional aspects underlying classroom conflict management, and secondly, to apply these notions to the contrasted analysis of two case studies. [...]
2022 - 10.3389/fpsyg.2022.818431
Frontiers in psychology, Vol. 13 (march 2022)  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.