Dipòsit Digital de Documents de la UAB 586 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
82 p, 1.2 MB Estudi sobre l'aplicació de Taules d'Accés i Avaluació Documental a Catalunya / Ráez Zafra, Álvaro ; Fragua Cobo, Anna de la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Aquest estudi se centra en l'aplicació de les Taules d'Accés i Avaluació Documental (TAAD), les fitxes que són producte de l'estudi i valoració de sèries documentals per establir el període de retenció dels documents públics, per part de les administracions públiques catalanes, durant el període en què hi ha registres, de 1995 a 2022, amb l'objectiu d'analitzar els elements més rellevants dins la seva aplicació, per establir línies d'actuació i treball per a la CNAATD a l'hora d'aprovar noves TAAD i motivar el seu ús.
Este estudio se centra en la aplicación de las Tablas de Acceso y Evaluación Documental (TAAD), las fichas que son producto del estudio y valoración de series documentales para establecer el período de retención de los documentos públicos, por parte de las administraciones públicas catalanas, durante el período en que hay registros, de 1995 a 2022, con el objetivo de analizar los elementos más relevantes en su aplicación, para establecer líneas de actuación y trabajo para la CNAATD a la hora de aprobar nuevas TAAD e incentivar su uso.
This study focuses on the application of the Documentary Access and Appraisal Tables (TAAD), the records that are the product of the study and assessment of documentary series to establish the retention period of public documents, by the Catalan public administrations, during the period in which there are records, from 1995 to 2022, with the aim of analysing the most relevant elements in their application, in order to establish lines of action and work for the CNAATD when approving new TAADs and encouraging their use.

2023
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
2.
Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca / Molas-Gallart, Jordi (CSIC-UPV) ; Flecha, Ramón (Universitat de Barcelona) ; Martínez-Samper, Pastora (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Malgosa Morera, Assumpció (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Gravació de la Jornada "Noves pràctiques en l'avaluació de la recerca" que es va portar a terme a la Sala d'Actes de la Facultat d'Economia i Empresa de la UAB el dimarts 9 d'abril de 2024. El programa va ser el següent: 15-15:10h Presentació: Dra. [...]
2024  
3.
14 p, 5.4 MB Creació d'una eina de suport per a la docència en Geoquímica : Una eina d'aprenentatge autònom i d'avaluació / Aulinas Juncà, Meritxell (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Inglès i Urpinell, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica) ; Playà i Pous, Elisabet (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Rosell Ortíz, Laura (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)
La proposta presentada s'emmarca en un projecte d'innovació docent de la Universitat de Barcelona. L'objectiu és desenvolupar una nova eina interactiva que d'una banda ajudi els alumnes a reforçar i/o ampliar els coneixements de geoquímica de manera autònoma i, de l'altra, sigui un nou recurs d'avaluació per al professorat. [...]
The teaching action here presented is part of a Teaching Innovation Project of the Universitat de Barcelona. The aim of this project is to develop a new interactive tool which will help undergraduate students to improve their skills in geochemistry. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
4.
9 p, 515.3 KB Una Experiència de Ludificació per Millorar el Rendiment de l'Alumnat d'Enginyeria a través de la Motivació / Sánchez-Carmona, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
La falta de motivació de l'alumnat és un problema recorrent. L'alumnat valora obtenir el títol per sobre d'assolir coneixements, habilitats i competències. Per combatre això, hem desenvolupat una experiència de ludificació que s'articula a través d'un sistema de mèrits i classificacions. [...]
The students' lack of motivation is a usual problem. The students value more the obtention of the degree than the developing of competences and skills. In order to fight this, we developed a gamification's experience based on merits and rankings. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
5.
17 p, 1.2 MB Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca : web SAAR i assessorament de la UAB / Coré Bradineras, Raúl (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Alvarez Cruellas, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Álvarez Díaz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials)
Presentació per a la jornada "UB i UAB - Suport a la ciència oberta de la UB i Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca: Web SAAR i assessorament de la UAB", dins el programa "Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC", que va tenir lloc el 12 de març de 2024 per donar a conèixer el Servei de Suport a l'Acreditació i Avaluació de la Recerca" de la UAB.
2024
Intercanvi de coneixement entre les biblioteques del CSUC. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2024  
6.
14 p, 2.0 MB CompetApp : aplicació web progressiva per a l'avaluació competencial / Vallina Samaniego, Miguel ; Bachiller Rubia, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'avaluació competencial és un nou tipus d'avaluació que s'està implantant a les escoles de secundària a Catalunya. Amb aquest nou tipus d'avaluació sorgeixen noves necessitats a cobrir, com és la gestió de les qualificacions per als alumnes. [...]
Competency evaluation is a new way of evaluating that is being implanted in the catalan high schools. With this new way of evaluating, new needs arise, such as student's qualifications management. So, this is why this project born. [...]
La evaluación competencial es un nuevo tipo de evaluación que se está implantando en las escuelas de secundaria en Cataluña. Con este nuevo tipo de evaluación surgen nuevas necesidades a cubrir, como es la gestión de las calificaciones para los alumnos. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
4.8 MB Analysis of value-based price determinants for innovative oncology and hematology drugs in Spain / Elvira-Martinez, David ; Tabernero Caturla, Josep, dir. ; Pontes García, Caridad, dir.
La preocupació per l'augment dels costos d'adquisició de la innovació oncològica i hematològica a Europa està creixent a mesura que els preus dels medicaments contra el càncer són cada cop més alts i poden posar en perill la sostenibilitat financera dels sistemes sanitaris. [...]
La preocupación por el aumento de los costes de adquisición de la innovación oncológica y hematológica en Europa está creciendo a medida que los precios de los medicamentos contra el cáncer son cada vez mayores y pueden poner en peligro la sostenibilidad financiera de los sistemas sanitarios. [...]
Concerns about increasing acquisition costs for oncological and hematologic innovation in Europe are growing as prices of cancer drugs are increasingly high and potentially jeopardizing the financial sustainability of healthcare systems. [...]

2023  
8.
15 p, 668.0 KB Informe d'auditoria dels encàrrecs de col·laboració (exercici 2021) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Auditoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Transformació Digital i Organització
L'objectiu de l'auditoria és analitzar si els pagaments realitzats durant l'any 2021 mitjançant el tràmit R8 (pagaments en concepte d'encàrrecs de col·laboració) compleixen amb els procediments i normatives establerts, tant pel que fa a la sol·licitud, com pel que fa a la validació, autorització i emissió del pagament. [...]
2023  
9.
13 p, 481.1 KB Viabilitat de la incorporació de l'indicador NPS en l'entorn bibliotecari : Revisió d'ús i descripció d'una experiència / Reyes Rodríguez, Antonia (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Gerència de Serveis de Biblioteques) ; Rey Martín, Carina (Universitat de Barcelona. Facultat d'Informació i Mitjans Audiovisuals) ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
El Net Promotor Score (NPS) s'utilitza en els negocis per mesurar la disposició dels clients a recomanar el producte, servei o empresa en el seu conjunt als seus amics o companys. Introduït per Fred Reichheld el 2003, l'NPS pot respondre a la necessitat de les biblioteques de trobar mètodes fàcils i no treballosos per avaluar l'experiència dels clients. [...]
El Net Promoter Score (NPS) se utiliza en los negocios para medir la disposición de los clientes a recomendar el producto, servicio o empresa en su conjunto a sus amigos o colegas. Introducido por Fred Reichheld en 2003, el NPS puede responder a la necesidad de las bibliotecas de encontrar métodos fáciles y no trabajosos para evaluar la experiencia de los clientes. [...]
The Net Promoter Score (NPS) is used in businesses to measure customers' willingness to recommend the product, service or company as a whole to their friends and colleagues. Introduced by Fred Reichheld in 2003, the NPS could be the answer to the need that libraries have to evaluate customer experience using easy, non-labour-intensive methods. [...]

2021 - https://dx.doi.org/10.1344/BiD2020.46.10
BiD : textos universitaris de biblioteconomia i documentació, Núm. 46 (2021)  
10.
20 p, 161.4 KB Evaluación y calidad en las bibliotecas universitarias : experiencias españolas entre 1994-2006 / Pinto, Maria ; Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Anglada i de Ferrer, Lluís M. (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya)
Se describen los distintos hitos que han marcado la cultura y la implantación de la gestión de calidad total en el ámbito de las bibliotecas universitarias españolas durante la última década a través de la puesta en marcha de distintos planes de calidad: Plan Experimental para la Evaluación de la Calidad del Sistema Universitario; Proyectos Pilotos Europeos; Planes Nacionales de Evaluación de la Calidad de las Universidades; Evaluación de la Calidad de las Bibliotecas Universitarias Catalanas y Plan Andaluz de Calidad de las Universidades. [...]
This article describes the various signposts which have marked the culture and implantation of Total Quality Management in Spanish university libraries over the last decade, via the implementation of a number of quality plans, namely: the Experimental Plan for Quality Evaluation of the University System; the European Pilot Projects; the National University Quality Evaluation Plans; the Quality Evaluation for the Catalan University Libraries; and the Andalusian University Quality Plan. [...]

2007
Revista española de documentación científica, Vol. 30 Núm. 3 (2007) , p. 364-383  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 586 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.