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13 p, 723.0 KB The sound of responsibility : evolution of the use of radio advertising as a corporate social responsibility (CSR) communication channel before and after Covid-19. A significant increase / Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona)
Radio is an audio communication medium that has always stood out for its credibility and close relationship to its audience, which makes it an appealing option for organizations that want to make their responsible behavior known. [...]
La radio es un medio de comunicación sonoro que siempre ha destacado por su credibilidad y cercanía con la audiencia, lo que la convierte en una interesante opción para las organizaciones que quieren dar a conocer sus actuaciones responsables. [...]

2022 - 10.3145/epi.2022.sep.21
El Profesional de la información, Vol. 31 Núm. 5 (2022)
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15 p, 535.6 KB ARTvertisers : arte y publicidad en las Vanguardias históricas / Mateos Rusillo, Santos M. (Universitat de Vic)
Se analiza la producción publicitaria de tres profesionales directamente vinculados con las Primeras Vanguardias artísticas del siglo XX: Alekxandr Ródchenko, Fortunato Depero y A. M. Cassandre. [...]
This article analyzes the advertising work of three professionals intimately related to the Avant-garde 20th century artistic movements: Alekxandr Ródchenko, Fortunato Depero and A. M. Cassandre. These three artists-advertisers received nourishment of the artistic experiences of their time, but each one pursued a different aim: social, self-promotion and strictly commercial. [...]

2012 - 10.5565/rev/qp.53
Questiones publicitarias, Núm. 17 (2012) , p. 39-53 (Artículos de investigación)  

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