2056.
|
29 p, 229.2 KB |
L'absentisme escolar a primària i secundària : algunes claus d'anàlisi per a la intervenció
/
García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
El caràcter comprensiu de l'escola obligatòria fins als 16 anys d'edat introduït per la LOGSE ha suposat la inclusió, per la via legal, d'una fracció d'adolescents que, fins aleshores, abandonaven l'ensenyament general bàsic als catorze anys i eren "orientats" (forma eufemística per referir-se a la derivació) cap a programes de formació professional de nivell 1 (PN-1), programes municipals com les aules taller o els programes taller (a Catalunya), i vers altres experiències similars, de caràcter no formal, a la resta d'Espanya. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill 2003
Abandonament escolar, desescolarització i desafecció, 2003, p. 7-35
|
|
2057.
|
|
2058.
|
4 p, 369.9 KB |
Escolarización plena y "estagnación"
/
Casal, Joaquim (Casal Bataller) (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
El discurso en torno al fracaso escolar ha discurrido en paralelo a las sucesivas reformas educativas: mientras éstas se han orientado hacia el logro de la escolarización básica para toda la población, la escuela se ha revelado incapaz de dar una respuesta integradora a los colectivos históricamente excluidos. [...]
1998
Cuadernos de pedagogía, Núm. 268 (Abril 1998) , p. 38-41
|
|
2059.
|
17 p, 1.7 MB |
Pyrrole-Pyridine and Pyrrole-Naphthyridine Hosts for Anion Recognition
/
Garcia, M. Ángeles (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya). Departamento de Química Orgánica y Bio-Orgánica) ;
Farrán, M. Ángeles (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya). Departamento de Química Orgánica y Bio-Orgánica) ;
Santa María, Dolores (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya). Departamento de Química Orgánica y Bio-Orgánica) ;
Claramunt, Rosa M. (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya). Departamento de Química Orgánica y Bio-Orgánica) ;
Torralba, M. Carmen (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Químicas) ;
Torres, M. Rosario (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Químicas) ;
Jaime Cardiel, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Elguero, José (Instituto de Química Médica)
The association constants of the complexes formed by two hosts containing pyrrole, amide and azine (pyridine and 1,8-naphthyridine) groups and six guests, all monoanions (Cl−, CH3CO2−, NO3−, H2PO4−, BF4−, PF6−), have been determined using NMR titrations. [...]
2015 - 10.3390/molecules20069862
Molecules, Vol. 20 (2015) , p. 9862-9878
|
|
2060.
|
|
2061.
|
|
2062.
|
22 p, 454.3 KB |
Competencies : the current reality and perspectives in the Spanish context. A case study research
/
García San Pedro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El Proceso de Bolonia implica cambios en el sistema universitario español que afectan tanto a los planes de estudio, la enseñanza y el aprendizaje, la metodología y evaluación, como a la cultura de la universidad. [...] The Bologna Process involves broader changes in the Spanish higher education system. These changes affect the structure of degrees, syllabuses, teaching and learning methodology and assessment, but fundamentally affect the culture of the university. [...]
2011
Perspectiva educacional, Vol. 50, núm. 2 (2011) , p. 55-76
|
|
2063.
|
|
2064.
|
|
2065.
|
|