Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106331
Seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la interacció llum-matèria a secundària
Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2013
Resum: Aquest article descriu una seqüència d’ensenyament-aprenentatge per a l’estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d’una sessió contextualitzada al voltant de l’efecte d’hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l’espectroscòpia IR.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Radiació electromagnètica ; IR ; Efecte d’hivernacle ; Espectre d’absorció ; Aprenentatge amb TIC
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 2-8, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/263946


7 p, 632.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-04-19, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir