Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112569
El "Currículum Bimodal" millora les notes i redueix el fracàs escolar
Marquès, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2013
Resum: Pere Marquès, director del Grup DIM, "Didàctica, Innovació i Multimèdia," vinculat a la UAB i membre del Departament de Pedagogia Aplicada ha conduït una investigació de dos anys sobre l'anomenat "Currículum Bimodal". L'estudi indica que aquest mètode augmenta la motivació de l'alumne i, a més, ben aplicat, facilita un augment significatiu en el seu rendiment. Els alumnes milloren les notes, reduint així el fracàs escolar. La majoria de professors que ja ha aplicat el "Currículum Bimodal" vol continuar aplicant-lo l'any vinent.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Setembre 2013, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 41.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2013-10-11, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir